Iz krajnosti u krajnost - Minus/Plus size modeli


Ne mogu shvatiti modnu industriju. Jednostavno ne mogu. Do prije koju godinu bilo je sve puno djevojaka savršenog trbuha, djevojaka  kojima se mogla prebrojati svaka kost na tijelu, utegnutih linija, savršenih (čitaj nemogućih) proporcija. Piste, plakati, reklame - nema mjesta gdje ih nije bilo.

U zadnje vrijeme novi hit je plus size model. Plus size modeli ? Po  mom mišljenju, djevojke predivna lica, ali pretile. Ako sagledamo realno, ni jedna ne izgleda zdravo. A uz dodatak photoshopa ponovno se daje onaj nedostižan i nemoguć izgled.

Grad je pun reklame Poliklinike Milojević i plus size modela te njenih uglađenih linija tijela. Bez celulita, bez masnih naslaga. Moguće? DA - ako retuširamo svaku nakupinu celulita. Bila sam debelo dijete, debela teenagerica i, vjerujte mi, znam što su masne naslage. One postoje, one nisu uglađene.

Pitam se zašto se promovira prirodna ljepota uništena photoshopom. Zašto modna industrija ide iz krajnosti u krajnost? Iz XXS u XXL? Zar djevojke između nisu lijepe? Nisu li "obične" djevojke primjer prirodne ljepote koju se u zadnje vrijeme toliko pokuša promovirati upravo plus size modelima.

Ovime se malim djevojčicama ne daje primjer. Zanima me misle li oni da će djevojka od 16 godina, sa kojim kilogramom viška misliti da je predivna ako na ulici ugleda plakat na kojem se nalazi  plus size model? Garantiram vam - neće. Vidjet će malo jače noge koje i dalje nemaju celulit. Vidjet će trbuščić koji tako lijepo izgleda da se zapitate kako je to uopće moguće.

Ljuti me činjenica da je postalo popularno promoviranje debljine. Nazovite vi to kako god želite, ali ako se mene pita, to je promoviranje debljine (uz dodatak photoshopa). Zašto se ne promovira prava prirodna ljepota?  Zašto nije više "običnih" modela. Djevojaka SVIH oblika i veličina, s pjegicama, s debljim, s mršavijim nogama. Djevojaka uskog i možda ne toliko uskog struka, niskih i visokih djevojaka. Zašto nema više plakata sa ženama svih oblika i veličina?

Da je više različitosti tijela na plakatima, pistama i reklamama, vjerujem da bi se i manji pozornost obračala na tijelo žene, a veća na ono bitnije - ono što se nalazi iznutra. Da je više različitosti, dalo bi se do znanja ono najbitnije - da je uživanje u vlastitom tijelu ono što je najbitnije. Jer,  to je ono što je na kraju dana bitno  - osjećati se dobro u vlastitoj koži.

I, za kraj, da vas podsjetim na jednu predivnu kampanju koju je imao Dove - kampanja za stvarnu ljepotu. Kampanja nakon koje su se na plakatima, časopisima i reklamama pojavile prekrasne žene. Žene svih veličina, oblika, boje kože. Prirodne i prekrasne žene.
                                             

Primjedbe

  1. Prije par godina sam bila debela. Ne poput djevojaka iz plus size reklama, ali za vlastiti ukus - previse.
    Znas sto je ironicno? To sto nikad nisam izgledala tako dobro kao one. Upravo to sto ti pises - to su i dalje zategnuti dijelovi tijela, tu se i dalje ne vidi celulit.
    Makar sam bila mrsavija od njih, one su izgledale bolje.
    Utegnutije, cvrsce, seksi - dok sam ja samo naprosto bila debela.

    Zivio photoshop :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Pa jelda, drago mi je da nisam jedina koja primjećujem. Tako me ljuti to, pokušaj guranja ljepote u jedan oblik tijela, koji usput izretuširaju. Umjesto da se zbilja promovirata ljepota, ljepota svih oblika i veličina

      Izbriši

Objavi komentar

Popularni postovi